Tjulululu!

Jag har har då spenderat de två senaste dagarna bakandes i sköndal med cissi, lol :P
Nu sitter jag här igen och väntar på det senaste avsnittet av vampire diaries, haha känner att det är typ bara då jag bloggar haha, jaja jag har iaf riktigt blöta fötter efter att jag gick hem från tåget i förda min mors ruskigt fula skor!! inte helt okrj, samtidigt som jag blev förföljd av en gubbjävel hela vägen över bron, men när det kom en bil vid infarten väjde han av, PHU, riktigt nödig blev jag...

Måste bara säga att det var en riktigt seg bölarkväll ikväll. Shit happens!
Sweet dreams all you spidermonkeys out there.. för nu blire The vampire diaries, och mys med Bessie Gillar't!!


2009-10-17 @ 05:32:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback