SOVA

Panik, jag ska upp kl 06.30 i morgon och jag har inte lyckats vända tillbaka dygnet! har förberätt 4 olika alarm klockor och kläder ligger framme och väskan är packad och jag vet vart jag har allt. Men ändå så rädd att jag inte ska komma upp i tid, så nu har jag laddat upp med nya avsnitt av Merlin och heroes, skulle vilja se tha vempire diaries men det sjunde avsnuttet har inte kommit upp ännu. MORR!!

På lördag kommer mina tjejer hem till mig (min nya lägenhet) för att käka något gott, dricka lite, dra igång en skräckfilm eller två och senare dra ut. Det känns som om att det kommer att bli riktigt kul!!!

på tal om ärtor så kollade jag på reprisen av Idol igår och vart så FRUKTANSVÄRT IRRITERAD på UUUberfjotrisarna som satt och skrek och grät hela tiden. Inte helt okej!!!

LÅT MIG KUNNA SOVA NU!!!

jag har btw ritat klart Hanna^^

BAJJA


2009-10-26 @ 18:59:48 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Hännys

jag lever sjukt lite tror jag..


2009-10-28 @ 17:20:35
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback