Skooor!

Jag har spenderat mestadels av kvällen till att rita Tyrael, men kollade även på skor och fastnar för samma par helatiden!! Måste fan vara höstens Ballaste sko!! jag är som besatt, känns som om det är ett måste för mig att ha dem!! Och på ett eller annat sätt ska dem bli mina!
Det är den typen av sko man hatar eller älskar. ^^, Bajs på Milla som tycker att dem är skitfula! I'm IN LOVE!!



Har även kollat på lite andra skor och fastnat för ett par andra boots.

Måste bara säga nice SHIT jag har hittat !

Nu ska jag se Final fantasy advent children bara för att jag inte har sett den på jätte länge!

SÅÅÅÅÅÅSSkadevara!


2009-10-23 @ 01:53:19 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Cissi

ÄLSKA DE FÖRSTA SKORNA!!!!!!!!


2009-10-23 @ 12:56:12
URL: http://pantamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback