Kul att läsa andras...

Nu är det så här va!, jag ger bloggandet en chans till^^ Jag tror att det är helt i onödan egentligen men men, vi får väl se hur det artar sig.. Själv tycker jag att det är riktigt bajs att skriva ett blogginlägg om det inte är så att man verkligen ahr något kul att dela med sig, men jag tycker att det är kul att läsa andras. så vi får se hur det här går...

Nu ska jag vara ärlig haha, jag bloggar nu bara för att jag har så j*vla tråkigt meddans jag väntar på det tredje avsnittet av Vampire Diaries, Jag är helt klart beroende av serier överlag, det är som väldigt långa filmer, typ som en bok som aldig tar slut, heeelt underbart! lite jobbigt när man är fast dock när nästa seriestart inte är för ens om ett år SKUCK!!! jajajaja! nu blir det iaf till att se på det tredje avsnitett

I know you hate me oxox (LOL) 
 
 


2009-10-12 @ 23:02:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback