hopp

Nu är det så här va... Jag har spenderat mina två senaste dagar hon kära kärringen Cissi. Vi har bakat (wohoo vilken surprise!) och spelat ut guitar hero... suck! sen så hittade jag ett spel som heter mini ninjas såååååå kuul! vi är helt fast! kommer helt enkelt att gå under när vi varvat det!

Vi hade idag vår heliga DH tisdag + kladdkaka = kan det bli bättre.
Den stora fördelsedagskryssningen är spikad och Hasse är upp över öronen peppad på att pruta på hytterna! HAHA lol. 

NYTT, nu är det såhär va!, Jag flyttar till eget om ca 2 veckor! wiiihaa! 
Jag och Cissi har iaf planerat att vi ska ha något litet på Halloween i den nya lyan den 31^^ (duger!!!!!)Det blir toppen!
såsåsåsåsss! det blit la bra va!
Nu blir det det nya avsnittet av Merlin^^

BTW cissi!! Vad har jag fått "gnussa" ifrån jag har det på huvet och kommer inte ihåg var det kommer ifrån.

 


2009-10-21 @ 00:05:48 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Cissi

Hahah jag kommer inte ihåg!!!!!!!!!!!!! Det var något program jue!


2009-10-22 @ 12:19:03
URL: http://pantamera.blogg.se/

Postat av: Cissi

Åh jag kom på vart de kommer ifrån! De sa ju så om dansarna på färjan!


2009-10-23 @ 19:29:56
URL: http://pantamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback