tidigare veckor i bilder

I början av förra veckan drog Kattis med mig till Ronja, och vad som skulle blivit en kort visit visade sig bli an lång natt.





En lagom sleten Linnie i Ronjas fönster (vad hon gör, vet vi inte)




Ronja i de bästa skick! DJ:ar för fullt (pagga,slagga,magga,fagga. Eller hur fan den nu gick!)






Cecmob geekade i soffan med mitt nintendo 8 bit, som förövligt är mongo! haha



feeel the geeky rythm!




Idag var vi på hölö kliniken med Havanna.
Och man kan inte vara nöjdare!!
Hon är FRISK!! känner bara sååå underbart!!




Finaste Näni på klinikens volt!



Näni hos equiterapeften, med massa nålar i bogen.


I morgon ska jag och Kattis ha filmkväll eller så drar vi ut, inget bestämt ännu. Jag klagar på att jag är hungrig och inte har någon mat så Kattis sa att hon ska göra en paj och ta med sig den (hoppas,hoppas,hoppas (A) )
Owä kommer hit på lördag och slaggar här för att vi ska fira Cecmob, det blir kul som fan!!
Ska nu kolla på the vampire diaries, dricka mjölk och hoppas på att jag blir mätt!! 


 


2009-11-12 @ 23:18:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback