tävling

3  2  1  GOOO!!

Nu är det såhär va, att milla tcker att jag suger på att blogga (det gäller dig också cissi) så jag tänkte bevisa motsattsen, eller iaf försöka ^^ Helt utan att spåra ur! haha good luck!
Jaja det är värt ett försök iaf.

Ikväll ska jag till mina kusiner, käka god middag och kolla på idol. Helt ärligt så har jag bara sett ett avsnitt om man inte räknar med uttagningarna vilket jag helt ärligt tycker är roligast. Sen när själva idol tävlingen börjar så spårar folk helt och sitter och skriker och gråter som om de just fått seda på att deras mamma dött i en bilolycka påväg till deras bröllop eller nått liknande! Inte helt okej. Jaja nog om idol snart kommar Kattis hit, vi ska gå till ica globen och panta burkarna som fylle hela mitt kylskåp + att hon ska köpa mat.
 ttyl


2009-11-20 @ 14:34:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback