Long time!! galen tid!

Har inte haft tiden att skriva då jag flyttat och varit utan internet i ca en vecka!
Men men nu är det problemet löst! och jag är lycklig!
Det är galna tider nu, då menar jag GALNA. oxh naturligt vis så spelar alkoholen stor roll där^^

"ena sekunden är man inte full, andra sekunden är man bortblåst" det var vad jag sa i morse till Ronja och Katttis när vi pratade om skillnaden på vin och öl/ cider. Vin är galet, av öl blit man mätt och av cider så.. aa det är äckligt och man får on i tänderna.
Jag har också har lite ångest över pengar tills Ronja övertygade mig med att säga "pengar är till för att spenderas" lovar att hon är en av de där harrypotter snubbarna på hogwarts ^^ haha

Pratade nyss med Cecmob, nu är kryssingen bokad, jippeykayej!!! Nice shit, nice shit!!!!
Nu ska jag kolla på Pottan och de andra trollstavs älskarna.











2009-11-08 @ 20:13:55 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback