Grannar

Idag var jag och hämtade mina skor som varit på omklackning i farsta sen åkte jag till Cissi och kollade på när hennes morsa målade deras "datorrum" haha ^^
Sen åkte jag hem klämde i mig ett paket nudlar, första målet på dagen ca: 18.00.
Nä jag står och vid spisen och känner mig jätte seriös kollar jag ut gemon fönstret och får syn på grannarna på andra sidan som sitter med tända ljus och dricker vin, äter en dyr middag vart jag helt plöttsligt inte alls lika nöjd med vad jag försökte åstadkomma. Tocg av nudlarna från sposen och återgick till min film...

Nu är klockan 01.48 och de jävlarna sitter fortfarande kvar!! whatsup med det!? dricker fortfarande sitt jävla vin och sitter och har så jävla trevligt!!!?? HAR INTE NI ETT JOBB ATT SKÖTA!?? (tjejen är endast avundsjuk. GROVT)
 
Känner bara att nudlar och en bra rulle ävervinner deras jävla vin!!
Fan för grananr ibland!

GOD NATT!!


2009-11-20 @ 01:51:47 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Cissi

Hahahha surt!


2009-11-20 @ 11:02:22
URL: http://pantamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback