DH kväll!

Försöker få tag på min pappa som somvanligt inte svarar, hade det inte varit för något viktigt så hade jag gett upp. Var henna hon hundarna idag i några timmar för att hålle dem sällskap då mamma går i skolan, underbart att få träffa mitt hjärta igen!

Igår var jag hemma hos Cecmob, SKIT KUL!! inte för att vi gjorde något speciellt men fan va kul det var när vi pratade om skitsaker som sen typ gick över styr. Mer än okej! haha. När vi käkat och haft oss körde hon mig hem, jag berättade en hemlighet och sen åkte hoin igen.lol. Pratade med katepillar som vanligt, i typ en timma sen kollade jag på zombieland och hulken.
Zombieland var en skön rulle haha! Å Hulken, ja, han va grön...

I dag är det min och cissis kväll, DH kvällen i all ära! can't wait!!!


2009-11-10 @ 16:42:14 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback